'UA-36944501-1'

woensdag 2 januari 2013

Mandjes

De laatste 2 weken zijn er geen mandjes bij gekomen. Wel heb ik 2 rijen aan de lap gezet. Voor het aan elkaar zetten pak ik steeds willekeurig de mandjes uit de stapel. Wel zorg ik er voor dat er niet 2 dezelfde mandjes naast elkaar komen. De lap ziet er nu zo uit.


 
Ook heb ik veel blokjes geknipt. Van de achtergrondstofjes heb ik er nu genoeg. Van de blauwtjes moet ik er nog wel een heel aantal. Ik ga het knippen nu eerst afmaken voordat ik weer mandjes ga maken.
 




3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuk lapje wordt dat al! Mooie kleur voor je mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat begint al wat teworden heb je al een idee hoe groot ze gaat worden?.
    ik vindt het leuke kleuren bij elkaar en een mooie achtergrond stof heb je .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Christine. De quilt wordt denk ik ongeveer 120 x 160 cm. Dan past hij nog op de muur, anders wordt ie te groot.
      Groetjes, Tineke

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...