'UA-36944501-1'

woensdag 23 november 2011

Sinterklaastijd

Het is weer zo ver, Sinterklaas en zijn pieten zijn weer in het land. En dus staan ze ook weer bij ons in de kamer te pronken.


Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik deze poppen gemaakt heb. De kleding van de Sinterklaas en de pieten heb ik zelf bedacht, maar ik heb me wel laten inspireren door de verschillende foto's van Sinterklazen en Pieten die op het www te vinden zijn.


 Het paard van Sinterklaas is een patroon van Atelier Anemoontje, dat ik vergroot heb.



Ook deze kleine pietjes heb ik zelf bedacht. Makkelijk te maken van een pompoen van lontwol en die nat vervilten.



1 opmerking:

  1. Wat een leuke bolpietjes en je grote pieten, paard en Sinterklaas mogen er ook zijn!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...