'UA-36944501-1'

zondag 13 november 2011

Beertjes

Op de laatste foto van mijn vorige berichtje kon je nog net een stukje van een beertje zien.




Hier zie je hoe ze in mijn 'boompje' hangen.


De beertjes zijn gemaakt van een gratis patroontje van http://littlecottonrabbits.typepad.co.uk/ (klik). Op deze site zijn prachtige konijntjes en andere dieren te zien. Vooral de patroontjes en de kleurtjes van de kleren vind ik zo leuk.




Ik heb nog wat losse onderdelen liggen om nog een paar beertjes te maken. Maar ja, dat in elkaar zetten is nu net niet het leukste werk. Wie weet ga ik ze nog eens af maken.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    Wat leuk dat je mijn blog in je bloglijst heb geplaats. (Helaas geeft mijn blog bij Typepad deze mogelijkheid niet.) Ik beloon dit altijd even met een pakketje, want zo'n vermelding wordt zeer gewaardeerd. Wil je daarvoor even contact met me opnemen?
    Fijne avond en groeten,
    Hannie Croonen
    Tintangel®

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...